kungawesome

Here it comes right in your face..

Helgen!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
I helgen har jag haft ganska fullt upp faktiskt.
Kan börja med fredagen.
Då gymmade jag med skolan, det var skitkul, klarade att putta ifrån mig 104 kilo typ 5 gånger fast sen så hade jag på 68 kilo eller något i benpress alltså. Sen cyklade jag 35 minuter, crosstraina i 15 minuter och sen gjorde jag lite lår och mag-övningar.
Sedan åt jag på kebaben med Ida och Benji. Helt okej, maten va inte så god.
Sen efter det kom jag hem och då undra Ida om vi ville se skräckfilm hos henne, så jag åkte till henne vid 21 och kom hem 01:30, läskig film!
 
Sen i lördags var jag på teatern "Spök" den va helt okej faktiskt för att vara en teater, för dom brukar vara ganska tråkiga men den här va faktiskt bra. Kanske för att de va lite mer min smak av teater?
Sen efter de iallfall så åt vi på resturang.
 
 
Sen mötte jag Ina vid 20:20 eller något och då handlade vi på ica, och så skulle jag sova hos henne.
Vi va ute på en promenad först och så hitta vi en frisbee som vi lekte med i typ en halvtimme haha.
Det va kul, jag lärde Ina kycklingvingen ;)
Men sen så gick vi in och kolla på Scorpion King och Vampire Diaries säsong 4 och då somnade Ina.. sen typ vaknade hon vid 01:30 och då gick vi ut på en promenad och snackade om allt möjligt. Ungefär kanske en timme efter gick vi in igen och spelade GTA5.
Super mysig helg faktiskt!<3
 
 
Sen på söndagen var jag hos farmor för hon fyllde år. Grattis<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: