kungawesome

Here it comes right in your face..

Förstört håret haha

Kategori: Iaa's liv<3

Jag kom på en sak!
Jag har inte visat vad jag gjort med mitt hår..
Jag har nog absolut förstört det. Men håret måste vila, men jag ska se om jag kan fixa till det snart. 
Jag har inte heller tagit något bild på mig själv under dessa dagar jag haft detta problem. För mitt hår är GULT. Det är ju inte alls vad som är meningen, men jag ska som sagt försöka fixa till det. Så dagen efter jul hoppas jag på att de är helt klart och färdig färgat!
De kommer bli spännande att visa resultat. För och efterbild kommer absolut, men nu tänker jag inte spoila mer ;)
En gammal bild kommer då istället.
 
 Den här bilden är väl tagen för typ.. 1 år och några månader sedan kanske.. och de är ungefär den "blonda" färgen jag har nu, fast mer gul extrem.. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: