kungawesome

Here it comes right in your face..

Random frågor yay

Kategori: Iaa's liv<3

SENASTE

Smset: "Nu får du springa"

Mobilsamtalet: Ina 

Dryck: Coca-cola

Gången du grät: Igår.

Sång du lyssnade på: Någon hardstyle mix, I dunno.

DINA TRE..

Favortifärger: Silver, rosa och svart

Favoritplagg: Tightsen, höga strumpor och sleevetröjorna.

Favoritämnen: Svenska, media & kommunikation.

HAR DU NÅGONSIN

Brytit av en penna: Men ja.

Pussat någon i regnet: Ja det har jag.

Förlorat någon som betydde mycket: Ohja.

Haft ett seriöst förhållande: Såklart!

 

I ÅR HAR DU

Lärt känna en ny vän: Ohja flera stycken!

Skrattat så du börjat gråta: Mitt asgarv är legendariskt.

Fått reda på att någon snackat skit om dig: Haha ja, bitches love me.

Fått ditt hjärta krossat: Ja.

OM DIG

Ditt namn: Liina

Singel / Upptagen: Upptagen! 

Kille eller tjej: Tjej sist jag kolla iaf.

Ögonfärg: Blå

Favoritmat: Wok!

Favorit killnamn: Jeremy.

Hårfärg: Svart

Långt eller kort : Kort

Längd: 155 cm

Piercings: Jag har 5 "vanliga" hål sen har jag en Industrial.

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: