kungawesome

Here it comes right in your face..

Lucia Volleyboll & Tatuering!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
I Torsdagskväll hade jag i min skola ett slags Lucia firande fast de började klockan 22 och slutade 06:30 ungefär. Vi alla åkte till Solna och så hade vi volleyboll turnering då, mitt i natten! Haha. Det var skit kul faktiskt men himla segt i början. Men Benji hade smugglat med sig Gin, så alla typ drack de samtidigt som de spelade volleyboll så ja vi förlorade alla matcher stenhårt.. Men åh så kul vi hade jag och Ida iallafall. Sedan sov Ida hos mig och vi låg uppe till halv 7 på morgonen och bara snacka om allt mellan himmel och jord och sedan dagen efter så skulle Ida iväg till Södertälje för att tatuera sig och jag hängde med som stöd till henne!
Super roligt faktiskt.
Bilden ägs inte utav mig utan Ida har tagit den själv!
Så himla fin blev hennes tatuering, så sugen på att göra min nu! Men aja får se i Januari!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: