kungawesome

Here it comes right in your face..

Tatuering!

Kategori: DHW13

Ja så lyder rubriken.
Just nu sitter jag ju på DHW13 och har ont i min axel för att stolen är lite för lågt ner men vad gör man. Sjukt bra musik och allt här är bara helt underbart.
Men nu ska jag inte tjata om det.
 
Det är nämligen så att i December/Januari ska jag åka och rita en tatuering!!! Hur awesome?
Jag vill verkligen ha en och de kommer inte vara någon text eller så, de kommer vara något som är enkelt att börja med och går att dölja också.
 
Något sådant liknande vill jag ha på handleden. Alltså en blå ros som är "utvecklad" eller hur man ska säga. Men varför jag faktiskt får tatuera mig är för att mor mins pojkvän har en vän som är tatuerare och gör de på folk som han känner och han vet att jag & mor vill ha tatuering så när mor min ska åka och rita sin då hänger jag med och ritar ut och bestämmer datum för den. 
Sjukt taggad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: