kungawesome

Here it comes right in your face..

Helgen + idag

Kategori: Iaa's liv<3

Shit vilken plötslig bloggpause det blev där, men jag har haft fullt upp hela veckan.
Åhh Gustav va så himla snäll mot mig i torsdags, jag mådde så dåligt över att inte få träffa Victor, så på fredag morgon runt 10 så får jag ett sms från SJ att jag har en biljett! Gissa om jag blev glad då eller? Så klockan 16 åkte jag in till centralen och åkte hem till min älskling <3
På lördagen var det matfestival så där hängde vi några timmar innan vi åkte hem och spela typ Payday 2 hela tiden (Bankrånar spel) skit kul!
Men så myste vi och skratta och hade det underbart!
Bilder ifrån helgen kommer nu!
 
Sooockervadd!!!
 
 
Sedan på söndagen åkte jag hem vid 20 på kvällen och kom hem typ 23, jobbigt..
Men idag har det vart en underbar dag! Och imorn kommer det bli likadant!
Älska mitt liv.
 
 
Mina fina kläder idag asså!<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: