kungawesome

Here it comes right in your face..

Min valborg.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Min kväll igår var jätte rolig faktiskt, även fast de snackades väldans massa skit framför mina öron..
Men aja de tar jag itu med senare.
Jag och mina kompisar var vid Alby brasan. Mysigt faktiskt men lite kallt bara.
Vi stod i kö till sockervadd i typ 1 timme nästan haha jag ville så himla gärna ha de!
Sen träffa jag Ina där med hennes bästavän och hennes bror och hans kompisar, det var kul!
Sedan träffade jag även Elin och hennes kompis LP också väldigt kul.
Bilder från gårdagen.
Här fick jag mitt efterlängtade sockervadd! och gott vare men blev väldans kletig..

Kommentarer

  • Carolina♥ säger:

    Snackade dem något om mig? ^^, du kan messa ifall du vill ! :) <3333333

    2013-05-03 | 06:53:49
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: