kungawesome

Here it comes right in your face..

Alla underbara dagar med älskling.

Kategori: Iaa's liv<3

Onsdag
 
I onsdags slutade jag runt 11 tiden och åkte med far min till Max och åt och så köpte vi lite presenter till Maxx och grejade. Sedan vid typ 16 åkte jag till gullmars och mötte upp Philip som skulle följa med mig och hämta Victor. Medans vi vänta på att tiden skulle gå så spela vi lite pinball och fy tusan vad grymma vi var på de haha!
Sedan spela vi massor annat och köpte en varsin dricka.
Victors tåg skulle komma vid 19, men det kom vid 21:30... Herregud SJ!
Men när älskling tillslut kom var han vrålhungrig och då hade Philip köpt en Snickers till Victor och nästa slängde den på honom och bara "Victor, grap a snickers! You turn into a diva when you're hungry" Hahaha de va lite kul faktiskt. Sedan följde vi med Philip till hans buss så åkte jag och älskling hem och bara mös, så matade jag han såklart också!
 
 
Torsdag:

Den här dagen chillade vi bara galet, det var så fint väder så jag och älskling gick ut och tog en promenad bara för att få komma ut och då råka jag lägga mig precis i ett myrbo.. HUR SMART?
Men sen så kollade vi massa filmer och hade det allmänt mysigt bara och spela in massssssor av videos. Haha!
 
Fredag:
 

I fredags så fyllde min bror 14 år, grattis till honom!
Då åkte vi, jag och Victor, mamma, Thomas, Emil och Maxx in till Grönan för att vara där hela dagen, och vi åkte nästan allt, vi banga dock på den nya.. men aja Sean Banan var ju där så haha!
Sedan så vann vi också på Kexchoklad/Plopp hjulet!
Och älskling vann en ring till mig, så ah nu är vi förlovade osv ;)
Vi var där från 12 - 22 på kvällen, haha badass.
Hade sjukt ont i fötterna efter det och inte nog med det somna jag och Victor på soffan hos Meggie. Kul sällskap vi var.. eller något.
 
 
 
Lördag:
 
Nu är vi hemma hos min mor och vi var ute på en picnik, det var faktiskt mysigt, vi satt där hur länge som helst och bara pratade om allt och alla. Haha.
Sedan när vi gick in så kom pappa på middag och efter det så kollade jag och älskling på Paranormal Activity. Läskigt!
 
HAHAHA skrattar lika mycket varje gång jag ser den här bilden! Mina ögonbryn ser ut som 2 ostbågar och mina ögon är typ skrynkliga!
 
Söndagen:
 
Den dagen var 12/5-2013 alltså 1 år sedan jag och Victor blev tillsammans. Så den firade vi tillsammans!
Det var ur mysigt. Vi gick till den gamla parken vi suttit i när han var hos mig förra sommaren när mina föräldrar inte visste något. Grymt mysigt! Vi åt en middag tillsammans på tacobar och tog sedan varsin glass. Super mysigt kunde inte ha en bättre dag!
Men det var också den dagen han skulle hem.. vilket var det ända som sög med den dagen.. Men snart träffas vi ju igen, jag och älskling!
 
Iloveu<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: