kungawesome

Here it comes right in your face..

Random frågor yay

Kategori: Iaa's liv<3

Hur gammal känner du dig? Fin fråga, men jag känner mig väl som jag är 15-16
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Höst tror jag. Mysigt, sådär lagom varmt ute, mums.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Kallt, hårt, kök.
Kär?: Ohja.
Ditt längsta förhållande: Det pågår fortfarande och de är snart 11 underbara månader hihi.
När vaknade du i dag? För tidigt.. 5:00
Vilken är din favorithögtid? Halloween.
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Ingenannanstans än hemma.
Hur vill du tillbringa din pension? Jadu, med någon jag tycker om?
Vad lyssnar du på just nu? Eminem - Ass Like That hahahha random.

Vad är du på för humör just nu? Väldigt glad. Fick just 9/2/18 med Sona. lol.
Vilka yrken har du provat på? Typ bokhandel och i en Direkten butik, samt dagis.
Hur går du helst klädd? Fina tights med massa färger och konstigt på och en stor fin tröja/hoodie.
Vilket är ditt favoritgodis?Blåbärs bummlingar.

Vad sa du senast? Älskar dig mest
Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Svenska
Vad har du i dina fickor? Pengar, busskort, bankkort, biokort, kvitto och skåpnycklar.
Vad köpte du senast? Kexchoklad och cola, fett<3
Hur många gånger har du flyttat? 9 gånger

Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mobil, mat och en säng som man kan göra om till en båt ifall jag vill hem.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Senaste filmen du såg på bio? "Hansel och Gretel Witch hunters".
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Under kudden huehue
Vad var det sista du åt? Päron juice.
Är du blyg? I början kanske.


Vad heter du i andra namn? Maria och Anna
Vilken är den roligaste träningsformen? Simma, även fast man får ont i röven.. men de är väl positivt?
Var växte dina föräldrar upp? Värmland/hällefors och Stockholm
Har du svenskt ursprung? Jadå
Har du, eller har haft, något smeknamn? Iaa
Vilka är dina sämsta egenskaper? Blir lätt avundsjuk eller hur man ska säga och jag är väl inte bäst på att vara seriös heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: