kungawesome

Here it comes right in your face..

Min dag

Kategori: Iaa's liv<3

Jag har varit väldigt seg med de här att blogga, men igår mådde jag seriöst spypåse.
Mitt huvud ville typ sprängas och bara ljuset av datorn gjorde mig blind..
Asjobbigt.
Men jag fixade en del av grejen iallafall innan jag gick och la mig.
Inget resultat ännu då mitt hår såg förjävligt ut idag så jag valde att inte ens försöka kolla mig i spegeln.
Men imorgon kommer resultatet av de och jag är inte ens nära klar!
 
Men ah annars idag har jag inte gjort något speciellt..
ELLER JO!
På bussen var det helt seröst några h*rungar som satt bakom mig och Maxx på bussen när vi ska till mamma. De är typ 12 år och deras fjortis stora syster som tugga tuggummi högt som bara den var också med. Och jag satt och prata med älskling i mobilen så ser jag hur de börjar peta och rycka i Maxx mössa.. och jag hör sedan hur Maxx bara "MEN VAFAN ÄR ERAT PROBLEM" och deras syster bara "eey de räcker nu" och då säger den ena av de små P12orna såhär -notera att han är blond, asfet, har fräknar osv- "eyyy walla de är väl fan inte mitt problem jao, jag vill så gärna ha den bara walla, så sexiiiiii" asså allvarligt.
Tror aldrig jag hört något så fult i hela mitt liv förut.
Stackars patetiska unge.
 
Sedan skulle de envisas med att gunga vårat säte fram och tillbaka, lovar jag höll i en öppnad cola, hade de fortsatt hade jag seriöst hällt allt över dom men precis då skulle de gå av.. 
Innan de gick av så satt den ena av de och flörta med mig i glaset framför mig, för de speglades i solen och han typ slicka sig runt munnen, och blicka och ja vettefan, usch skabb unge blä. usch fan.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: