kungawesome

Here it comes right in your face..

Förlåt.

Kategori: Tankar


Jag har gjort mitt största misstag i mitt liv.
Jag övergav dig när du behövde mig som mest. Nu sitter jag här gråtandes och får ta skiten.
Jag förstår inte hur egoistisk jag var.
Förstår varför du är som du är mot mig.
Jag skulle göra allt för att få de tillbaka.
Jag har misst alldeless för många viktiga personer i mitt liv.
Nu är vi här och har känt varandra i 2 år och snart en månad. 
2/2-2011<3
Förlåt att jag inte var den bästavän som du väntade dig.
Jag klantade mig rejält.
Nu vet jag inte alls hur relationen är mellan oss, är vi bara bekanta? Vänner? Eller?
Inte vet jag.
Jag hoppas på mer än så, för du är en väldigt viktig person för mig.
Du har hjälp mig geom så mycket, fått mig att inse så mycket saker.
Vi har både skrattat och gråtit tillsammans.
Det är inte så att jag har insett de precis nu. Men det är nu jag fick modet, det är nu jag tog åt mig att skriva ut de, för det är därför jag inte uppdaterat som jag ska under de senaste månaderna.
Jag har mått piss för det här.
Förlåt mig.

Kommentarer

  • Carolina Thoor säger:

    oj..<3

    2013-03-08 | 23:53:58
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Carolina Thoor säger:

    Du får säkert åka med mig någon dag i veckan på bussen ;) as nice kommer det bli ! <3 jag kan inte träffas nu på denna vecka.. Mormor är här och jag jobbar.. Men jag saknar & älskar dig med :/ <3

    2013-03-09 | 07:39:13
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: