kungawesome

Here it comes right in your face..

Fakta

Kategori: Iaa's liv<3


 

Hur bor du: I en lägenhet

Brukar du komma i tid: Jadå ganska noga med sånt.

Hur lång är du: Runt 154-156

Kan du laga mat: Så svårt är det nog inte ;)

Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar.. sista terminen i 9an..

Vad har du på dig just nu: Mjukisar & linne

Har du någon fobi: Spindlar... och när man knäpper med naglarna, hemskaste ljudet evur.

Hade du en bra kväll igår: Jaa.

 Vilket är ditt senaste inköp: Biobiljetter

Din favoritdryck på morgonen: Oboy, apelsin jos eller en mannafrutti.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Från min älskade far.

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, fast delar den med mor så.

Vad hade du sönder senast: Jag tar aldrig sönder något ;)

Vem snackade du med senast: Älskling.

Varm favoritdricka: Oboy.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Jos & läsk

Alkoholhaltig favoritdricka: Jag har ingen favorit, eftersom jag inte dricker.

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu, idag kanske.

Saknar du någon just nu: Jaa, faktiskt väldigt många.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Gör irriterande ljud, usch fan vad jag hatar de, som tex knäppa med naglarna eller nudda tänderna i besticken, blä!

Någon jag stör mig på: Jag venne faktiskt.
 
Intressen: Kompisar, datan, spela, musik, skriva och fotografera.

senaste person du kramade: Far min.

Senaste person du ringde: Älskling.
 
Senaste person som ringde dig: Far min.

Vad drack du senast: Cola, och jädrans va gott det var.

Vill du ha barn: Någon gång senare i mitt liv kanske.

Längtar du till din nästa födelsedag: Nä inte speciellt.

Har rakat dina ben någon gång: Ohyes.

Är du sugen på något nu: En stor bamsekram.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Usch inga.

Använder du hudkräm: Nej.

Attraheras du av män med skägg: Hahaha, nja nej de tror jag inte direkt.

Micro-pop eller poppa själv: Micro.

Brukar du baka: Ibland, mest när jag är ensam och de inte finns någon mat, jag är typ degätarN, men usch ett sånt äckligt ord ens :s

Röstade du i det senaste valet: Nähähä du.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, jag har världens bästa familj och pojkvän, men just nu går väl inte vänskapen så bra för mig.. men annars äre prima.

Vilken låt lyssnade du senast på: När hjärtat sviker dig..

Har någon annan sovit i din säng inatt: Jaa jag delar ju säng så.

Vad tycker du är äckligt: Feghet.

Har du pengar på mobilen: Nope! Fattig Comviq ägare.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: