kungawesome

Here it comes right in your face..

Ensam..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår var jag och sov hos Fritte och vi hade en liten tjejkväll, hade saknat henne så.
Vi kollade Pewdiepie och åt Ben&Jerrys.. mums!
Men idag skulle vi egentligen vart med 2 andra ockå men Frittes mobil dampa upp sig så de blev inget med de inte.. istället fick jag vara hemma med världens äckligaste mensvärk, ville bara skära upp magen och stampa på inälvorna.. usch. :s
Men ja. Överdriven är ju precis vad man är då. 
Men men de va inte de jag skulle prata om.
Jag är så ensam :(
Victor vill inte prata med mig.. eller jo de vill han men ah nej nu gör han inte de.
Och då känner jag mig ensam för de va ingen annan som ville spela med mig, så nu sitter jag här och lyssnar på Showtek, han är typ världens aggro, de ända dom sjunger är typ fuck you. En vers är liksom "First of all, it gives me a fucking headache, when idiots like you come knocking on my fucking door. Telling me to turn my fucking noise down, this isn't noise mate, it's fucking showtek"
Blablabla ganka dålig låt förövrigt.
Såhär kul har jag ibland, nu vet du, och där tappa jag tråden igen.
Men life goes on.
Puss.
 
 

Showtek - The F-track
Aggro låten.
 
 

Kommentarer

  • Julia Nyman säger:

    Om du vill spela med oss är det bara att fråga ;D

    Svar: Haha okej :D
    Iaa ♥

    2013-03-18 | 10:16:43
    Bloggadress: http://wannabegrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: