kungawesome

Here it comes right in your face..

I förrgår!

Kategori: Alicante 2013

Iförrgår åkte vi från vårat drömhus i Bolnuevo till ett lyxhotell i Alicante, men vad vi inte räknade med var att de va tydligen någon slags festival där och de va så himla mycket folk som helst där. Vägarna var avspärraded och barer och resturanger fulla, och där va vi och skulle äta något.. yeah right. Och jag hra fått världens blåmärke från de där.. helt plötsligt när jag vandrar runt, är sådär lagom på humör, assur med andra ord, hungrig och trött så vare folk som gick framför mig hela tiden, så helt plötsligt försvinner alla framför mig och ett litet parkeringhinder appears, jag går rakt in i de, och skriker rakt ut av smärta.. jag gick inte in i de löst heller, med världens fart !!
Men lite bilder från de sista dagarna i Spanien och på resan hem.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: