kungawesome

Here it comes right in your face..

Liseberg!!

Kategori: Iaa's liv<3

Det var så sjukt himla roligt där! Men i Balder och i Uppsvinget hade jag nästan lite dödsångest.. fy fan va läskiga dom var! Kanonen var bara sjukt rolig och samma med flumride, även om jag blev blöt redan när jag sattte mig i den för den lutade :(
Men, så gick vi på spökhotellet och de va också sjukt roligt jag skrattade hela tiden för jag va så nervös, och när de kom ut folk överallt så peep jag till haha.
Victors brorsa var lite värre, han vart livrädd och skrev hela tiden och klämde fast sig i mig haha.
Vi var där till runt 20 och åkte sen tåget hem och bara chillade.
Jag fick fotbad eftersom jag hade gått i klackskor och fått fina blåsor överallt. Blää-
#dödsångestlol
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: