kungawesome

Here it comes right in your face..

I am the happiest girl on earth today!

Kategori: Iaa's liv<3

Blev så glad att jag grina. Min fördetta bästavän och jag har bråkat i ett halvår och jag har verkligen försökt få tillbaka han, äntligen! Först skrev han till mig, sedan ringde han, och om 2 veckor kommer han till stockholm på grönan med mig <3
 
Och sedan så ska jag och Ina börja jobba på våran "relation" :D
Vi måste verkligen börja vara mer me varandra, för jag saknar henne så enormt mycket och behöver henne väldigt mycket i mitt liv just nu. Så idag äger livet!
Puss
 

Kommentarer

  • Carolina Thoor säger:

    Åh älskling.. Och jag behöver dig, så jävla mycket just nu.. <33333333333 fattar att du är borta, men gillar det inte ;)

    2013-07-22 | 16:49:29
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: