kungawesome

Here it comes right in your face..

Temavecka yay

Kategori: Iaa's liv<3

Älskar tema veckor!
Är redan hemma liksom,  men idag löste vi äntligen problemet med våran stad, eftersom jag arbeter med min egen lilla stad, som Jeremy är borgmästare i och staden heter såklart Mystic Falls ;)
Har äntligen gjor så att inte alla hus bara ruttnar och alla pengar försvinner, nu ser det faktiskt bra ut även fast Simcity 3000 är Sveriges tråkigaste spel, men hellre de än att jobba..
Tog denna bild när de gick helt okej för oss, nu äre mer bostäder och industrier och uppemot 10 000 invånare! Fritte och jag är väldigt stolta.
Men till lunchen så åkte jag och några brudar till centrum och åt subway, men när vi kom tillbaka var ingen kvar i klassrummet eller i där vi satt.. alla hade gått hem.. så vi slutade 13:30! 
Så nu sitter jag här och lyssnar på min housemusik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: