kungawesome

Here it comes right in your face..

Shopping + älskling

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Det var en rätt chill dag i skolan, den gick ganska fort, efter skolan åkte iaf jag, Meggie och Fritte till centrum för att shoppa lite granna.
 
Det här var vad jag köpte
Sen köpte jag en present till älsklingen min och underkläder som jag glömde fota innan jag tog på mig dom..
Men vid 18:00 kom älskling hit och då gick vi alla till donken för att sedan bege oss hemåt.
Vi gjorde inte så mycket senare älskling och jag, bara mös och kollade film.
Idag fick han sin present, en randig tröja som jag tyckte var hur gosig som helst och kunde inte låta bli att köpa den till han haha :D
Men senare idag blire Vampire Diaries som jag lägtat så efter!!
Ben&Jerry's blire då också!♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: