kungawesome

Here it comes right in your face..

Roligaste fredagen på länge!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har haft en underbar dag i skolan faktiskt, ingen lektion var tråkig, jobbade som ett stud gjorde jag också...
Men har haft så kul och hur flummig som helst, de började när jag och Emelie var själva för Fritte och Meggie drog till DP och vi flumma som fan, sen kom de och jag fick min älskade cola ♥
Sen på sista lektionen plugga vi matte som fan och jobba tre sidor och så kommer vår matte lärare och frågar om de går bra sen när han går säger  
Meggie; Måste bara fråga en sak!
Han; Vadå?
Meggie: Är det där din naturliga hårfärg? (Han har väldigt ljust hår)
Han: Ah det är det.
Emelie; Överallt?
HAHAHHAHA skrattar av att bara skriva det
Sen typ dampa jag sönder på Fritte som tog mitt sudd HELA tiden, jag menar sudd är fan dyrbart, har haft mitt nästan hela nian otroligt nog, min bästavän i skolan ju ♥
Nä men och sen när vi va påväg hem så skratta vi hela vägen hem åt massa engelska dialekter och massa skit. Haha de va typ min skoldag, nu väntas det en härlig eftermiddag och kväll också!
Egoboost, awyeah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: