kungawesome

Here it comes right in your face..

2012

Kategori: Iaa's liv<3

 
Har 2012 varit bra?
Det har varit ett bra år tycker jag nog haha.
Höll du några av dina nyårs löften?
MItt nyårslöfte var att ajg skulle vara snäll.. haha.
Tror du 2013 kommer bli lika bra?
Hoppas på bättre!
Har du förlorat någon kompis detta år?
Ja det har jag.
Vad spenderade du mest pengar på?
Inte vet jag.. mat nej men kläder säkert haha.
Finns det någonting du ångrar med 2012?
Hela början av året.
Blev du kär i år?
Ohja
De bästa nya människorna du träffade?
Alla förutom de som är mindre snälla.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yep
Dog någon som stod dig nära?
Nah
Vilka länder besökte du?
Turkiet
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Hmm.. jag vet inte
Vad var din största framgång 2012?
Lärde känns så många nya människor
Fick du sparken under 2012?
Om jag hade ett jobb hade jag blivit befodrad istä'llet... hahaha
Största misstaget?
Träffa en viss människa och mina beslut var inte så bra, som har sätt många ärr.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yep
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja gud ja, behöver jag ens berätta?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Jag va nog som jag brukar va tror jag.. lite mer ledsen i början kanske?
Hur tillbringade du julen?
Hos min pappa
Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries.
Favorit serie?
samma sak som ovan wat.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ogillar* ja. Fast snäppet hatar också.
Bästa boken du läste i år?
Svart fjäril, typ Mara Wern böckerna.
Något du önskade dig och fick?
EN NY DATOR WUUUHU.
Något du önskade dig men inte fick?
Fick allt jag ville ha <3
Årets bästa film?
The Hobbit.
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Ingenaning, installera lol eller något.
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade haft kvar min kissemisse. Saknar den tjockisen.
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Fin.
Vad fick dig att må bra?
Alla snälla människor!
 
Så fin när jag ler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: