kungawesome

Here it comes right in your face..

True story.

Kategori: Tankar

You are not fake because you like to have alot make up, fakelashes, pushup bra or anything else because your personality doesnt change so you are still the same person and thats what counts.
 
 
Fick hård kritik för mina lösögonfransar, blev kallad fake och äcklig och fick massor av blickar, jag gjorde de inte för att provocera, jag hade dom på mig för att mina kompisar ville se hur jag såg ut i dom. Människor är fan dumma i huvudet, bara för man inte ser ut som alla andra är man äcklig, asså ursäkta men vafan?! Jag är fortfarande samma person även om jag skulle ha lösögonfransar, de är liksom bara plast mojs på mina ögon, usch naej jag fattar ingenting.
Men under all denna kritik om hur äckligt det var log jag och sa "Jaha nej men gud va trevligt att du tycker så, själv gillar jag att vara annourlunda, och förrensten ser du jävligt äcklig ut själv" så gick jag helt seriöst skrattades med Fritte därifrån.
 Men nu har jag sagt mitt så ha en trevlig lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: