kungawesome

Here it comes right in your face..

22 frågor.

Kategori: Iaa's liv<3

1. Tio fakta om mig
  • Jag heter Liina.
  • Jag HATAR spindlar.
  • Det finns bara en av mig.
  • Hardstyle är bäst.
  • Kan inte vara utan mobil.
  • Svart hår, blå ögon och biffiga armar är hett.
  • Kan verkligen inte sova med strumpor på mig.
  • Spelar för mycket.
  • Älskar snö.
  • Hatar att bada.
2. En person jag vill träffa just nu.
  • Kan inte välja en :(
3. Innehållet i min väska.
  • En massa papper.
  • Gul usb sladd
  • Handkräm
  • Vantar
  • Nycklar.
  • Pengar
  • Plåtgrejs
  • En halv tändare.
  • Pengar.
 
4. Mina mål/Drömmar/önskningar.
  • Min dröm är ju att verkligheten ska bort men de kommer ju aldrig hända.
5. En låt som får mig att gråta.
  • Gabriel Antonio - ride for me
6. Typ av killar jag faller för.
  • Fin personlighet..
  • Som har humor.
  • Omtänksam.
  • Söt
  • Lyssnar.
  • Som man kan lita på.
7. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
  • Åka till USA!
8.En dålig vana jag öskar att jag inte hade.
  • Just nu går jag runt och gör ett väldigt fult ljud med munnen hela tiden.. de kan gärna försvinna tack.
9. Bild på mig och min bästavän.
  • Kan inte välja en :(
 
10. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
  Real beuty de där.. well shiet.
 
11. Någonting jag oroar mig för.
  • Att Hamstern inte ska komma till mig.
  • GYMNASIET.
12. En bild på ett ställe jag varit på.
 GameX med HamsterN, älskling och två av HamsterNs kompisar
 
 
13. En bild på mig själv för 1 år sen.
 Bilden är tagen idag för exakt ett år sedan... fyy fan.
14. Någonting jag ångrar.
  • Att jag inte hann hälsa på min mormor.
  • Mitt beslut i oktober 2011.
  • Att min kissekatt inte är hos mig.
15. Min favorit årstid och varför.
  • Hösten trorja. Mysigt ute, sådär lagom varmt. Man får ha skinjacka och fina klackskor sneakers till och mössa<3
16. En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
  • Vågar inte leva någon annans liv, kan bara mitt..
17. Vad jag åt idag.
  • Jag åt kyckling med ris, det var väldigt gott.
18. En bild på de jag köpte senast.
 Har ingen bild, men det var godis och mjukisbyxor, samt hårfärg.
 
19. Min favorit film.
  • HarryPotter filmerna!
  • Vampire Diaries om man tar de som en film.
20. En bild på mig i en annan hårfärg än den jag har nu.
 Ljusbrunt med blonda slingor. Ca 2 år sedan
 
 
21. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
  • Amen tjenare pudding står du här och dallrar.
22. Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
  • VICTOR TACK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: