kungawesome

Here it comes right in your face..

Utmaning!

Kategori: Iaa's liv<3

Jag har blivit utmanad av min bästis Ina Http://knaset.blogg.se/ att göra detta.
 
1. Favorit parfym?
Min favorit parfym är nog Escadas Cherry in the air
 

2. Vilken är den bästa serien du någonsin sätt på?
VAMPIRE DIARIES UTAN ATT TVEKA. (twerka) hihi
 
3. Vilken typ av böcker läser du gärna?
Fantasy med massa magi och sånt shit
 
4. Har ni någon pojkvän/flickvän?
Jaa en underbar liten pöjk har jag <3
Titta så stilig 
 
5. Vad tycker ni om det nya systemet: windows 8?
Usch.
 
6. Vad brinner ni verkligen för att göra?
Skriva, de är väl mest de tror jag.
 
7. Vad är det bästa som har hänt på sommaren 2013?
Allt har varit helt underbart, 5 veckor med min älskling, 2 veckor i Spanien och resten av veckorna blev med massa roliga kompisar och med familjen <3
 
8. Vart trivs ni bäst i, på det torra eller vid vattnet?
Torra, men vattnet är fashinerande.
 
9. Vilken affär går ni oftast till om ni vill köpa kläder?
Gina Tricot, NewYorker, BikBok, Cubus
 
10. Vad är det pinsamaste du har gjort?
De kan jag inte ta upp här ;) (Ina du vet)

Kommentarer

  • carolina♥ säger:

    Yep I do hahahaha xD <33333333333 :*

    2013-08-19 | 19:29:54
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: