kungawesome

Here it comes right in your face..

Shopping och annat!

Kategori: Iaa's liv<3

Idag så var jag och shoppa med Fritte, de va hon som ville shoppa men de va mest jag som shoppa haha ;) Brukar inte vara så faktiskt...
Men här kommer det!
Oversize tröja, H&M
Boyfriend Jeanse, Gina Tricot
 
illutions tights, H&M
 
Tröja, Carlings
 
Linne, Ohio
 
Klännig, H&M
 
Munktröja, Cubus
 
Skor, Din sko
 
Men efter det så gick jag hem till Elin och färga håret på Elin och LP, Blonde Dip Dye ;) 
De blev skit snyggt på dom!
Sen gick jag hem och köpte chokladmousse.
Puss!
 

Kommentarer

  • Carolina Thoor säger:

    Nice shopping :D då vare inte bara jag som shoppade idag! Åh, jag har nog aldrig sätt dig i klänning förut :o så fin! Nästa gång jag träffar dig, SKA du ha den på dig! :*
    Tack för alla frågorna på frågestunden :D
    Love you too :* <333333333

    2013-08-02 | 22:09:14
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Josefine säger:

    snygga kläder! :)

    Svar: Tack! :)
    Iaa ♥

    2013-08-11 | 00:33:13
    Bloggadress: http://josefinenorman.blogg.se

Kommentera inlägget här: