kungawesome

Here it comes right in your face..

Gymnasiet då!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var det första dagen i gymnasiet.. Lite scary faktiskt..
Men de gick bra, pappa lämna mig där sen så gick jag in i en aula och fick allmän information om skolan och om datorerna.
Sedan så blev vi sorterade efter inriktingar och Musik och Sam klassen hamna i samma, men de va bara 1 tjej på hela 1an som går där.
Stackare. Men ah sen blev de lite mer information.
Sen satte jag mig helt ensam på en plats och då kom min skånska mentor fram, han är asrolig, och började prata med mig, och då visade det sig att jag inte var den ända som var ensam så då blev jag presenterad för två tjejer som hette Ida och Rosanna*
Sen när vi skulle äta i matsalen så kom det två till tjejer och satte ssig vid oss och börja prata sen kom ännu en till så satt vi där och prata om allt och inget. Så ah de v typ all tjejer av 1orna iallafall, förutom typ 2 till.. En av de tjejerna smygfotade mig.. de va lite läskigt faktiskt :s
Men den här dagen var inte så farlig iallafall haha!

 

Kommentarer

  • Carolina Thoor säger:

    Haha småfotade dig? Creepe aa ^^, hon kanske kände igen dig och skulle visa en kompis, eller så kanske hon tyckte du var söt? ;) <33333333333333

    2013-08-15 | 08:58:11
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: