kungawesome

Here it comes right in your face..

Tillbaka.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har inte haft lust med bloggandet pga. av en viss person, men han är ute i mitt liv nu så de är bättre :D
Igår gjorde jag inte så mycket, jag prata med älskling och kolla Pewdiepie.
Men idag så har jag vart och träffat Philip, det var jätte roligt! Vi gick runt i typ en timme för att leta efter någonstans där de sålde glass, men de va fan omöjligt så de blev tillslut pressbyrån.
Men sen efter de gick vi till IO och kolla lite där inne och sen till ett ställe där var det var laser dome och spela något skjut spel där de finns sånna pinball grejs och sen spela vi även ett bilspel, HEHE JAG VANN FÖRSTA!! Sen tyvärr kom jag typ sist.. :<
Men de va kul och måste defenitift göras om!
 
Dessutom va jag så skillad så jag brände mig på platttången imorse :< Därför har jag "plåstret" under läppen, fast de syns inte, huehue.
 
Förresten i torsdags så köpte jag 2 nya bikinisar.
 
 
Beauti-
 
 

Kommentarer

  • Carolina Thoor säger:

    Jaha haha :D

    2013-04-20 | 19:50:29
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Carolina Thoor säger:

    Jo, om jag ens gör det :p urininfektion och ja.. doktorn skrämde mig med att fråga ifall jag var gravid :O

    2013-04-21 | 15:45:07
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: