kungawesome

Here it comes right in your face..

NU VARE DAX IGEN!

Kategori: Vicotrs liv<3

 TJA TJA TJA TJA TJAAAA BLOGGEN!!
V-MANNEN HÄR
okej detdär var bögigt... Men iaf nu äre dax för vicotr boii att blogga lite åt min lata älskling!
SÅ, ja, hmm... vi kan börja med vad jag har gjort idag.
Kom till skolan, gjorde ett prov och de kändes nice! Skrev så att pennan bara small lixom, annars sluta jag sent och fick åka hem och prata med liinisk samtidigt jag plugga lite historia!
Roligt roligt! alltid lika kul att prata med de buset :D
sen nu så skulle hon tydligen duscha.. ppfff töntigt att duscha typ xD så jag sitter och diggar lite musik och funderar på att spela lite gamezz innan jag ska sova
ja de var la dagen på mindre än 150+ ord G_G 
Jag får försöka gästblogga någon mer gång, rätt kul ändå
HEJSVEJS POTATIS GRATÄNG
(najs rim osv)
Hahaha älskar giffen <3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: