kungawesome

Here it comes right in your face..

Min helg!

Kategori: Iaa's liv<3

Jag såg precis nu att mina mobil inlägg som jag skrivit aldrig har publicerats... seriöst. Hatar blogg.se appen, skit app!
Men jag kan berätta lite vad vi gjorde.
 
Fredag:

I fredags så fick jag vara ensam hemma hos Victor, inte ens hunden var hemma :< 
Men jag åkte in till hans skola med bussen typ 12:30 för han slutade 14:00 och jag har aldrig åkt buss hos honom så ah, jag är lite vimsigt med sånt nytt haha.
Men de gick bra och jag kom fram tillslut, sen när jag kom dit fick ja sitta i cafeterian med typ massa läskiga människor som typ beatboxa, svårt att hålla sig för skratt då..
Men sen åkte vi hem till honom igen och tog en dusch sen chillade vi lite bara. Grillat fick vi. Mums <3
Vi skulle egentligen lanat men min sötnos somnade så gulligt så.
 
 
Lördag:
 
Sedan på lördagen var vi lite trötta och vi gosade mest med hans hund Tyra och tog en ganka lång promenad tills mina öron nätan blåstes av. Vi såg även en film som hette Dead Silence, asäcklig film. Om du är rädd för dockor, clowner och gamla damer, se den inte!
Men vi spela lite också eftersom att vi lanade då istället för förut och jag fick ett överraskande samtal i från Axel då han sa att han tyckte jag borde komma hem för att jag är rolig att vara med.. haha knasboll :*
Sen kollade vi lite mer filmer osv.
-klicka på bilden för trailern-
 
Söndag:
 
Fy vilke jobbig dag de här var.. svårt att vara glad när man vet att man skulle hem om några timmar..
Men vi försökte att bita ihop, vi träffas ju faktiskt den här helgen också, då ska jag till han igen eftersom att min farfar ska åka och kolla på tranorna. Kul. Men jag ska vara hos Victor, yay.
Men jaa vi åt pizza, kramades, grät, kramades och så höll de typ på i en timme.
Sen stax innan när vi skulle åka till tågstationen blev vi hur flummiga som helst och sa typ hejdå hur mycket som helst, blä vad jag vill tillbaka nu när jag bara tänker på de.
Men sen när jag kom hem så fick jag donken!
Mysig helg tycker jag.
 
Här en bild på mig också.
 
 
I am so stylish sometimes.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: