kungawesome

Here it comes right in your face..

Min dag... yay..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har som sagt inte alls tänkt göra något idag, så det gjorde jag inte heller. 
Det som var mest spännande idag var väl att jag för första gången på typ 3 år cyklade.. på en asliten cykel som var min lillebrors cykel.. när han va typ 8 eller något.
Inget luft i däcken hade de heller men vafan, de funka hyffsat ändå.
Till middag åt jag lax och potatis muums <3
Just nu sitter jag och funderar på vad mer jag kan tänkas göra, alla är på lan och jag har kollat på Pewds i 2 timmar, nu måste jag hitta på något att göra med restan av denna dag som består av typ 20 min.
Min fina lördags outfit osv.. party.
Tjänade 50:- idag också. Genom att göra soffan sällskap. Huehuehu
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: