kungawesome

Here it comes right in your face..

Svar och frågor, hurr durr

Kategori:

Såg att jag hade gjort en sånn här för länge sen i bloggen, så tänkte jag gör den igen ;)
 
Senaste....

Smset du fick:"Alltid lika mysigt ;)" 
Samtal du ringde
: Bejjjb.
Du sa högt: Öh, inte så att jag viskar när jag pratar och jag skriker inte som ett psyko heller.
Som fick dig le: Victorrrrrrrrr
Som sa "älskar dig": Victor :* Jag älskar dig :*
Du gjorde: Bet mig i kinden.



Favorit...

Mat -
 Taco
Sport -
 Ishockey & Dans
Djur -  Kissemiss och min pojkvän.
Glass - Ben&Jerry's
Affär -
 Ebay, Gina Tricot, New Yorker, Saltopeppar och H&M
Sallad - KYCKLING <333333333333333333
Skådespelare - Will Smith & Mikael Persbrandt
Låt just nu - Stay Alive - Wasted Penguinz
Nummer - 5
Årstid - Höst!
Parfym - Hmm.. någon som luktar gott
 
 
Vem...

Tänker du på? - Jultomten.
Saknar du? - Min älskling, min bebis kisse och mami.
Älskar du? - Victor den muppen :*
Svek dig sist? - En av mina närmsta.
Betyder mest? - Kan inte välja en fattar du väl?!
Vill du ha? - JAG VILL HA VICTOR ÅÅÅHH.

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    ÄR DE HELVETE INTE! xD haha! Det är ju självklart Djugården som ska vinna ;) <33333333333333333333333333333333

    2012-09-14 | 16:34:40
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: