kungawesome

Here it comes right in your face..

Sämst.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Åh vad jag hatar att jag inte har någon dator hemma hos mamma, jag typ lever som en grott människa där.. nej men tv har jag iaf, fastnat för NCIS och CSI Miami så lite har jag att göra iaf.. sen promenader och sånt shit. Men iaf nu åkte jag hem till pappa för att hämta de sista till min lilla resa.
Imorn blir första gången jag är hemma hos älskling! TAGGA! Fast åka tåg själv.. läskigt.
Men det går nog bra, Fritte och Meggie vinkar av mig från tåget :)
Sen åker jag hem på söndag. Får se om jag slänger in ett till inlägg innan veckan är slut, som sagt man vet aldrig med mig ;)
Men lite bilder från idag och lite i veckan :)
Den snurr grejen.. man bara rammlar ut och slår i bakhuvudet... eller så är det något fel på mig xD
Btw schteker Meggie lagom ;)
Men ah nu måste jag ge mig iväg till bussen igen, skulle vara barnvakt till Emil för mamma skulle någonstans.. Pussar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: