kungawesome

Here it comes right in your face..

Min helg.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Min helg har varit bäst! Kan ju börja med fredagen, då slutade jag och Meggie och Fritte för att de skulle följa med mig in till Centralen för att hjälpa mig med tåget osv, för att jag kan verkligen inte sånt haha.
Men de sluta med att jag hade panik och inte fattta något och ingen av mina föräldrar svara i mobilen när jag panikringde dom, så fick ringa Victor, så vart de plötsligt mycket enklare.
Resan dit tog typ hundra år. Men när juag väl kom fram så kom han upphoppande från ingenstans och skrämde mig xD
De va ju sådär mysigt.
Sen gick vi hem till honom och var där, stort hus hade han, tappa bort mig helt i början men sen lärde jag mig.
Då kollade vi film och bara mös och sånt, kollade massa filmer, mest skräck..
Sen dagen efter låg vi bara och slappa och kolla mer film och tog en långpromenad och när vi skulle gå upp på något berg så var det som en slags hage för kor där, och de liksom stod och beta PÅ stigen.. man blev ju inte alls sådär asrädd xD
Dom började gå mot oss och stirra som fan.. obehagligt men de gick haha.
Sen gick vi hem till honom igen och då fick jag äntligen träffa hans föräldrar och de va jätte trevliga och gulliga :)
Sen hans gulliga hund Tyra som typ åt upp mig nästan haha! Sen hans lillebror som är 10 år och typ 10 cm längre än mig.. gissa om man blev mobbad för de eller.. god.
Men sen kolla vi ännu mer film och mös och prata och sånt man gör haha.
Sen idag va bara pain, bröt ihop ensam på tåget, saknar han så mycket min lilla älskling.
Älskar dig :*
Hahahaha herregud, minifot.com!
Kanske i mina drömmar? Hahahaha what.
Lite av de bilderna jag tog. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: