kungawesome

Here it comes right in your face..

Fritte och jag har pjamasparty yay

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag blev väldigt lycklig när jag förut insåg att klockan bara var lite efter 20 haha trodde klockan var typ 00 eller nå.. Känns som jag gjort så mycket idag.
Men iaf Fritte kom till mig klockan 14 för att jag blir lonley idag, min bror är någonstans i skogen och pappa på en fest så Fritte kom hit, och när hon kom hit börja pyamaspartyt yaaay.
Eller något.
Men vad vi har gjort är egentligen att kolla igenom massa massa MASSA bilder och fortsatt med de jag börjat på, på min dörr.
Awesome! Inte klart än mer blir det, men de räcker nog för idag ;)
Men vi ska snart börja feta oss rejält här.
Det blir väl mys, film och maaaaaaaassa snack.
Ha en bra lördagskväll för de kommer jag ha! Pussar.

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Lugnt :D<333333333333333333333333333

    2012-09-22 | 21:05:49
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: