kungawesome

Here it comes right in your face..

Trött..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Upptaderingen har varit typ sämst.

Men jag har en förklaring.. Livet kom emellan! Nej men jag har varit helt slut hela dagarna. Förstår inte vad jag gjort för att vara så trött? Idag knasa t.o.m mitt öga upp sig och blev helt rött.. såg seriöst stenad ut typ.. Men så ah. Har precis rensat mobil kameran lite granna. Blder!
Satt och flumma med mina kompisar i bibleoteket, spela även in en liten video, men Meggie snacka för mycekt privat så vettefan om de är så smart att lägga upp den, och som vanligt äre någon som frågar mitt i filmen bara "FILMAR DU?!" man bara "NAEE hurrdurr pratar med mig själv och håller mobilen framför mig... vad tror du" Aja haha xD Bilder blev det iaf! Men nu ska jag snart äta så pussar!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan inte du och din älskling göra "boyfriend" tagen?
    Det hade varit jätte kul att se!

    Du är grymt söt och har tuff stil! :)
    Puss!

    2012-10-25 | 06:39:55

Kommentera inlägget här: