kungawesome

Here it comes right in your face..

Hem igen

Kategori:

Hejhej! Som sagt va ju hos älskling i helgen så har inte uppdaterat och .. Men iaf när jag kom fram till han så gick vi till en kebab och åt, och där fick jag min födelsedagspresent (lägger upp den sen) och de va jätte gulligt! Sen gick vi och handla och fett på Willys sen kom hans mamma och hämta oss, sen efter de kollade vi på film men kommer inte ihåg dom xD Sen igår så chillade vi väl mest men vi åt pannkakor och mös och kolla ännu mer film! Sen muckade Victors lillebror med mig och för att bevisa att jag faktiskt är starkare än han fast han är längre så slog jag han i armbrytning och knuffa ut han xD Så gullig den ungen är! Det regna hela dagen så vi gick inte ut, förutom på kvällen när vi skulle köpa lite fett, som typ cola och choklad så var det typ en lerstig där.. och ja gissa om jag inte säger "HAHA fan va epic om man skulle ramla nu, allt fett skulle bara IHHSHJBNS och du skulle ryckas med älskling" och typ 5 sekunder efter jag sagt de så halar jag och... R.I.P min skinnjacka xD Skratta så jag dog.. Men Victors mamma va så snäll så och tvättade åt mig :)  Men sen typ mitt i natten gick vi en promenad och kom hem vid typ 1 kanske och sen pratade vi med Hamstern :D Jävlar va flummig jag var då, skratta åt allt! Det kom in en harkrank i rummet och jag flög ut ur sängen och skratta iväg xD Victor typ dog.. haha xD Men sen när vi sagt hejdå till Hamstern blev det mer film och sen somna vi. Sen idag har vi också kollat film och myste, kan ju tro att vi är filmomaner xD Men ah sen gick mitt tåg 17:29 så kommer fram vid typ 21:00 så roar mig bäst jag kan på tåget, genom att t.ex blogga haha ;) Söta vi är älskling..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: