kungawesome

Here it comes right in your face..

Ego pic's of the day och annat.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej! Kände att jag behövde blogga lite nu typ mitt i natten.. nej men iaf filmen va aaaaaaaaaaaasgrym! Fast sjukt hemsk.. jag typ nagla mig fast i Meggie, men men den va skit bra! Rekomendras yep, tänker inte berätta vad den handlar om för de har jag inte tid och ork med, haha.
Klicka på bilden för att läsa om filmen.

Menmen, suttit och spelat LoL hela kvällen, mitt liv <3 men iaf så kommer de lite bilder som jag orkade med att ta iaf.
Som sagt mitt liv<33333333 Men tänkte att en facelook skulle passa sådär bra. Btw köpte halsbandet när jag var med Meggie i centrum här om dagen, så jävla fint är det! Köpte ett till men de lägger jag upp sen.
HEDDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

  • Fritte <3 säger:

    Åh holy! Älskar halsbandet! Det var sådär galet snyggt och du är så fin söto :)
    Älskar dig, puss! :*<33333333333333333

    2012-10-12 | 08:12:40
  • Vickan säger:

    Sv:
    Det du sa värmde verkligen! Du är jättefin och super duper snäll, det ska du veta :')
    Vår kontakt 'splittrades' då jag var tvungen och ta bort min MSN då de hackade på mig hela tiden.
    Jag hoppas verkligen vi kan börja prata med varandra igen, för du var verkligen jätterolig!:)
    Kram! :3

    2012-10-12 | 16:43:51
    Bloggadress: http://myownblogdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: