kungawesome

Here it comes right in your face..

Who gives?

Kategori: Tankar

Blir så trött som kallar sig bästavänner när dom egentligen inte bryr sig ett skit mer än om de själva. Så jävla typiskt, man hittar sånna överallt.
Människor är inte perfekta jag vet, men vafan är man bästavänner så kan man iaf anstränga sig lite grann eller? Man undrar ju vad deras problem är, och vad man gjort mot dom som gör att de beter sig som de gör? Känns som hela världen har slutat bry sig, no one gives a fuck typ.
Jag blir bara så less på sånt här speciellt när de inte kan erkänna att det är något heller, visst kan ta jävligt mycket skit, eftersom jag har mitt sätt att bli av med de, men alla har en gräns, och min gräns är snart nodd.. Jag orkar fan inte.
Sen måste man låssas att man inte bryr sig eftersom ingen annan gör det heller och de dödar.
Skulle helt seriöst göra vadsomhelst för att bara fly härifrån. Jävla skit.
Men de ända som går att göra nu är att vara likadan mot er som gör såhär. Det är de mest rättvisa. När jag väl skriver ut et här bryr ni er. Det är de ända sättet. Annars får jag svar som "okej" och naej jag tycker fan inte att de är okej. Därför skriver jag det här. Det är bloggen, kanske någon av mina vänner och mi dagbok som får ta den här deprimerade skiten, för helt ärligt äre bara de som lyssnar.
Kände att jag verkligen behövde få ut de.
Säker på att jag inte är den ända som känner såhär ibland.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: