kungawesome

Here it comes right in your face..

Regn... regn.. och så vare regn..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Usch vilket tråkigt väder de är idag! 
Det har regnat sen klockan 6 imorse oh de slutar ju aldrig.. blir så deprimerad och sur på de här. Nog för att jag älskar regn, men inte om de ska blåsa och vara kallt så man typ fastnar i vatten pölarna av man fryser fast.. Sen att man blir så jävla blöt också. USCH nej. Nu kan snön komma tycker jag.
Min dag i skolan har vart helt okej, inge fel på den faktiskt, slutade klockan 13:00 och kom hem typ nyss för va en sväng hos mami också innan.
 
Men ah nu vet jag inte vad jag ska göra, läsa lite no kanske och sen bli på bättre humör, orkar inte höst deppa nu inte ;)
Slänger in en grym låt här också.
 
 Min och Alex favorit låt!
 

Kommentarer

  • Lillablå♥ säger:

    Ja, det har varit mycket nuförtiden :( <33333333333333333333333333333333

    2012-11-28 | 19:46:02
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: