kungawesome

Here it comes right in your face..

Inte uttråkad.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var jag på gymnasiemässan med skolan. Jag är såklart en av de som inte har en blekaste aning om vad man vill bli eller göra i framtiden. Jag är super intresserad av foto och media, samt webbutveckling och design. Men de gymnasierna ligger åthelvete långt och så kommer den rädslan att välja fel. Det skulle ju inte alls vara så himla kul? Men fick med mig 14 broschyrer hem. Nä vadå vill vara översäker? Vad är de?
Hahaha!
Men just nu sitter jjag är hemma i min ensamhet och önskar jag också var på DH, men är jag de? NOPE. Cpskola... Älskling... jag är sjukt avis på dig.
Aa ska göra dig avis och säga att jag iaf är hemma och jag HADE mentos, innan jag åt dom. Så de så.
Jag idag.
 
 
Wihu nu ska jag slösa bort mitt liv på LoL :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: