kungawesome

Here it comes right in your face..

Frågor & Svar.

Kategori: Iaa's liv<3

SENASTE

Smset: "Hmm kan du inte göra en sån med massa fiskar? <3xD:*<33333333"

Mobilsamtalet: Frittepitte

Dryck: Fanta den lila..?

Gången du grät: Hmm.. 2 veckor sen typ.

Sång du lyssnade på: Skrillex - Scream and shout

DINA TRE..

Favortifärger: Silver, röd, blå, gul

Favoritplagg: Mina episka tights <3

Favoritämnen: Svenska

HAR DU NÅGONSIN

Brytit av en penna: Gör de jämt när jag har tråkigt, så får jag damp när jag inte har någon penna..

Pussat någon i regnet: Faktiskt inte, står på min lista att göra innan jag dör!

Förlorat någon som betydde mycket: Ohja.

Haft ett seriöst förhållande: Såklart!

 

I ÅR HAR DU

Lärt känna en ny vän: Ohja flera stycken!

Skrattat så du börjat gråta: Mitt asgarv är legendariskt.

Fått reda på att någon snackat skit om dig: Ja, men de hör man ju jämt, men tar inte åt mig, de är mest patetiskt, varför inte bara gå fram och säga de till mig ist för till mina vänner? De är ganska idiotiskt.

Fått ditt hjärta krossat: Ja

OM DIG

Ditt namn: Liina

Singel / Upptagen: Upptagen.

Kille eller tjej: Tjej sist jag kolla iaf.

Ögonfärg: Blå

Favoritmat: KYCKLING <33

Favorit killnamn: Lite obvious.. Victor såklart 

Hårfärg: Svart

Långt eller kort : Kort

Längd: 155 cm

Piercings: Öronen 5 st.

Höger eller vänsterhänt: Höger

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: