kungawesome

Here it comes right in your face..

Bowling igår!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Igår var jag med Fritte, Meggie, Alex och Axel och vi åkte och bowla Brandbergens centrum och dit rekomenderar jag att INTE gå, så fruktansvärt dålig service, och så otroligt jävla otrevliga, BLÄ. Jag och Axel va på lag och Fritte och Meggie och Alex kollade bara på, och Fritte och Meggie ville ha sånn där staket så jag och Axel gick upp och fråga och vi fick Sveriges mest otrevliga svar tillbaka, han typ skrek på oss när vi frågade snällt bara "NAE OM NI HAR SÖNDER DE SÅ FÅR FAN NI BETALA, DEN ÄR BARA TILL FÖR AMÅ BARN OCH DE ÄR KNAPPST NI, 18 000 VILL JAG HA OM DE GÅR SÖNDER." jag och Axel bara stod där, så jävla otrvliga så vi gick där stra efteråt... Usch.
Så gå inte dit :)
Men så iaf tillslut så ägde vi ut Fritte och Meggie ;)
Men ah här kommer lite bilder från igår på dagen och senare på kvällen, mest ego pic's från mig faktiskt haha xD
Sen testa jag Frittes röda löshår, haha kanske blir rött hår? Eller.. nah.. har annat på G ;)
Wihu!
De va den dage de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: