kungawesome

Here it comes right in your face..

Angående mitt hår.

Kategori: Tankar

Hejhej!
Tänkte visa lite närmare hur det såg ut.
Sådär ser det ut!
Asnöjd.
Man måste våga göra sånt här för att veta vad man egentligen vill ha, det var 4 år sedan jag va blond, och de är inget jag tänker bli igen, jag älskar min svara hårfärg för mycket, men expirimentera får man faktiskt göra tycker jag. Okej, visst håret blev kanske inte så som jag trodde men de va en häftig effekt faktiskt. Men jag vet att alla har sin egen smak så jag hade NOLL förväntningar på att någon skulle tycka det var fint eller något, jag tänkte egoistiskt, att det är bättre om jag gillar de, för seriöst samhäller idag är fucked up.
 
Man får inte se ut på ett speciellt sätt för då blir man verkligen utpetad.. Det märkte jag idag, visst folka får kolla på mitt hår, de är ju en kul grej bara men de som är mindre okej är att tex. idag i klassrummet skulle jag och två till kompisar hålla en redovisning, och då äre en brud som inte har vart där på hela dagen som kommer dit och sätter sig i klassrummet och stirrar först på vår prestation sen direkt mot mig, och börjar viska sådär lagom högt så att jag precis hör vad hon säger "Amen gud, vafan har hon gjort" och kollar mot mig och halvskrattar och hennes kompis bara skratta, jag liskom kände att där tog respekten slut, jag vill inte vara som alla andra då är jag inte de?!
 
Själv har hon sätt ut så som hon gör hela sitt liv, visst fine de får hon men då ska hon inte klaga på mig. Jag tog absolut inte illa upp eftersom jag inte hade några förväntningar alls om hur folk skulle reagera, men det var ett jävligt respektlöst sätt.
Jag får väl se ut hur fan jag vill eller? Precis.. 
Så va inte fega att testa nytt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: