kungawesome

Here it comes right in your face..

Praoen

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Fick sluta en halvtimme tidigare bara för jag hade gjort klart allt jag skulle göra. Det va sjukt kul!
Men jag typ faila lite med konteirnerna idag också xD
Jag skulle ha söner en stor kartonghylla och jag faila lite så jag rev upp ett sår på handleden, ja värsta emo såret xD Men sen skulle jag stänga konteinern och då råka jag trycka på fel knapp och gjorde så inget fungera så fick hämta pappa så han fixa de så de gick bra tillslut xD
Men sen nu sitter jag och snackar med älskling.
Och de är fett varmt! Dör ju. Men imorse vare lite sådär så hade jeanse och tröja men nu har jag shorts och t-shirt bara xD

Kommentarer

  • Fritte<3 säger:

    Gud vad göllig du är i dina arbetskläder! saknar dig söto :***<333333333333333

    2012-05-28 | 10:58:19

Kommentera inlägget här: