kungawesome

Here it comes right in your face..

Igår

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Jag vet inte varför jag inte blogga igår men jag va ganska trött efter praoen.
Men iaf jag fick sluta tidigare från praoen återigen för de inte hade något åt mig att göra, så då åkte jag iväg och träffade en gammal barndoms kompis jag tappat kontakten med.. lite tråkigt faktiskt, hon och jag har känt varann sen alltid..
Men nu träffa jag henne iaf och vi hade askul! Berätta allt nytt som hänt och guuud vad hon förendras, och såklart har hon blivit längre än mig.. hahaha aja någongång växer jag väl xD
Men sen när jag kom hem så snacka jag med Fritte pitte som kommit hem från Grekland i söndags! Saknat dig älskling :*
Och på Onsdag har jag paxat henne :D
Men de var väl typ dagen igår tror jag och jag vet inte varför, jag måste vara sjuk eller något, men jag tog INGA bilder, inte ens på mig själv så tar en gamal ur arkivet :D
Den här bilden tog för ungefär ett år sen, kanske mer t.o.m de känns verkligen inte som de..
Men tiden går fort när man har roligt!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: