kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit med Fritte och vi åkte iväg och shoppa lite, eftersom hon skulle köpa någon brun utan sol så hängde jag på!
Det jag köpte var:
Fritte sa att hon läst om den brun utan sol krämen och hon sa att den skulle vara bra så varför inte testa?
Sen köpte jag de andra bara för att jag velat ha ett sånt linne i EVIGHETER och sen armbandet för de va tufft.
Men iaf sen så åkte vi hem till Fritte och var där och hon noppa mina ögonbryn, en riktig plåga! Men de måste göras..
Sen lyssna vi på musik och prata lite och sånt tills jag åkte hem, och när jag kom hem såg jag att mitt andra skal kommit hem! SÅ JÄVLA SNYGGT! Mycket finare än de förra!
Grr! De är sånn päls på, asmysigt!
Men nu ska jag väl låta Maxx ta datorn för han står och suckar som jag vet inte vad efter att få se The walking dead så vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: