kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit på bio med alla 8or i min skola.
Vi såg en film som heter Sket, den handla om en tjej som inte har kontakt med sin pappa och hennes mamma är död. Hon har bara sin syster kvar, men en dag när de ska ut och äta middag tillsammans så struntar tjejen i hene och blir kompis med några tiktigt badass tjejer som slåss och grejar. Sen får tjejen veta att hennes syrra blivit mördad och så ska hon hämnas.
Den va faktiskt bra :)
Men sen så efter bion så taggade jag, Erik, Jenny, Meggie, Emelie och Fritte hem, för vi pallade inte stanna och äta sdå vi tog tunnelbanan hem.
På tunnelbanan kom en asskön kille in, han typ spela musik och vi typ garva åt han, sen börja han snacka med oss och börja prata om att han skulle fixa sitt hår och grejer, sen när vi skulle av han bara skakade hand och sa "Jag gillar Justin Bieber" "Jag gillar svart och rött hår" "Jag tycker om emo och goth" hahahah så kul!
Vi alla bara skratta.
Sen så ska Meggie gå upp för trappan med de va en liten unge där och hon bara "MEN FÖRHELVETE GÅ DÅ!!" och jag brister ut i asgarv och den lilla tjejer börjar grina och springer iväg, stackarn, men de lät så kul xD
Sen påvägen hem snacka jag lite med älskling också.
Slutade 12:30 wuuhu :D
Bilder från idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: