kungawesome

Here it comes right in your face..

Frittes house

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
DET ÄR FREDAG IDAG. '
och jag är kvar hos Fritte :D
Igår vare lite kaos med vissa saker men de löste sig och de är tur de.
Sen idag så ska jag och Fritte till centrum för att kolla bikinisar trorja.. fett najs iaf.. jag skulle behöva en men eftersom hon inte sa något innan så tog jag inte med mig cash.. hahaha dat ord.
Men just nu sitter Fritte och väljer sms signal och säger att hon hatar min, fast min är astuff xD
Men vi drar väl runt 12 så :)

Vilken smutsig spegel du har Fritte pitte, kanske dags att städa? ;)

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hehe aa det gör vi :D hihi! Nej han kunde inte sa hans mormor :( dumt och hon ljög -.-' så han ska komma på sommarlovet i en vecka istället :)

    Hehe nej jag förstår att du inte fattar vårat språk :D

    Jaaaa det där as gulliga :') dog <333333333333333333333333333333333

    2012-05-18 | 13:27:59
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • BATTS säger:

    awesoome!

    2012-05-18 | 14:29:00
    Bloggadress: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: