kungawesome

Here it comes right in your face..

Fick någonslags utmaning av Ina..

Kategori: Iaa's liv<3

De är en utmaning med att ställa 11 nya frågor hela tiden till olika personer och då utmanade hon mig och då fick jag mina frågor här.

1. Favorit bok? - Jag vet inte.. läser inte så mycket xD
2. Röker ni/snusar ni? - Nope!
3. Gillar ni skolan? - Nope!
4. Bästa årstiden. Vilken och varför? Vinter, för de är så mysigt ute md alla ljus och snön som faller ner, mysfaktor 100 typ!
5. Bästa minnet under erat liv? - Ojj de är väl när jag varit med älskling och gjort grejer som varit skit kul med mina kompisar :)
6. Vad har ni för en slags mobil? - Jag har en Xperia Arc S
7. Dröm land ni vill åka till ? - USA
8. Vad vill ni bli när ni blir stora? - Helst någon slsags fotograf eller redigerare..
9. Är ni beroende? Av vad isånnafall? - Av min mobil.. kompisar.. att säga gulbil hela jävla tiden xD och vaniljcola! <3
10. Eran största kärlek? - Min älskling :*
11. Vad tycker ni om vaniljcolan? - Awwwmyygaaad den bäääwstaaa! Nej va fult. Men älskar deeen!


Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hahahaha sant xD aw bra utmaningar ;) det var jag och min älskling som hittade på alla frågorna :D<3333333333333333333333333

    2012-05-16 | 15:39:49
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: