kungawesome

Here it comes right in your face..

Tänkte kanske behöver veta.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
De är såhär att jag ska faktiskt flytta iväg för min mamma ska skilja sig..
Det är därför jag inte har mått så bra på sista tiden och skrev de där inlägget om förut..
Men ska iaf flytta till en lägenhet och kan därför inte ta med mig min älskade kissemiss..
Maja kommer att flytta ifrån oss innan vi flyttat från huset och de är det som gör mest ont för jag vet inte när eller vem som bara kan dyka upp och säga att den är intresserad..
Men ska inte tynga ner bloggen med sånt här!
Men ska iaf flytta någongång innan sommarlovet, förhoppningsvis såfort som möjligt och vi hade ju visning på huset i tisdags och imorn får vi reda på om någon är intresserad..
De är iaf vad som händer nu i mitt liv..
Aja allt löser sig och allt blir bra!
Tack alla ni som stöttar mig

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Lugnt, svårt att inte stötta dig så mycket som du funnits här för mig i ett år och en månad älskling :* <3333333333333333333333333

    Men fan vad jag lider med dig..

    2012-03-24 | 22:30:53
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: