kungawesome

Here it comes right in your face..

Tandläkarn..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Stannar hemma idag igen för säkerhetskull.
Men iaf idag eller nu på förmiddagen/morgonen har jag varit hos tandläkaren där jag fick reda på att jag inte hade ett ända hål (har aldrig haft heller) och att jag hade perfekt växta raka tänder.. och jag fattar inte.. för kolla, man ser ju hur mycket godis jag äter hela tiden? *Inge bra jag vet* men ändå inte ett ända hål :D
De är bra jobbat Liina!
Hade bara lite tandsten och jag HATAR den där räffssaken de tar på tänderna, uuuusch så obehagligt, jag höll på att ha sönder min egen hand för jag hade naglarna i skinnet för de va så obehagligt xD
Men nu äre över :)
Så här är jag idag.
Vacker du är min älskade katt <3
Men ah nu ska jag chilla vidare med lite musik som typ den här låten.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Vicotr säger:

    Håller med, usch helvete vad jobbig när man tar bort tandsten xD<3

    2012-03-15 | 13:05:48

Kommentera inlägget här: